11 Nisan 2013 Perşembe

Süslü Klawye tuşlarımız çokta şık ):

Böyle bir klavyeniz olsun istiyorsanız hemen koşa koşa kırtasıyeye gidip renkli ve desenli bantlardan almak gerek galiba bide beyaz leptop ada klavye lazım :) Bence sıyahada çok yakışır tercih sizin kolay gelsin :)


7 Nisan 2013 Pazar

Salça Tenekelerınden Banyomuza Muhteşem Havlu'luk...

Daha öncede bir çok kez paylaşım yaptıgım peçete dekubajındandır bunlar ;) Peçeteler sen nelere kadirsin daha neler çıkar neler ama herzamankı gibi harika şeyler yapmı çok basıt resimdede görüldügü gibi salça tenekemızı beyaz akrılık boyayla boyuyoruz ve sonrasında hangı seklı yerlestıreceksek peçetenın o bolumunu kesıp bı tutkal bı peçete sonra sureklı tutkal yanı 4-5 defa yeterli :) daha sonrasında vernıkleyebılırizde kolay gelsin güzel bayanlar ;)


Hem çok zekice bir tasarım Hemde çokta şık ;)

Boynunuza yapacagımız kolyenın kalıbını ölçülerinize göre çıkarıyorsunuz daha sonrada kumaşa ve sonrasında inci boncugu kumaşa işliyorsunuz tıpkı resimde gördümüz gibi ve sonra bu kadar şık bişey çıkıyor ortaya kolay gelsin güzel bayanlar ;)

18 Şubat 2013 Pazartesi

Karışık kabloların kötü gorunumunden kurtulmak için buyrun sıze kutu pirizlik ;))

Begendımız herhangı bir dikdorgen kutu daha çok ısımıze yarar diye dusunuyorum çünki 3-4 lu prizler dıkdortgen seklınde daha sonrasında kutumuza yuvarlak delıkler acarak kabloların gecısını saglıyoruz hem prizleri ortadan yok edıyoruz hemde sık bır goruntu oluyor kutumuzu süslemeyi unutmayın güzel bayanlar kolay gelsin ;,)

17 Şubat 2013 Pazar

4 Şubat 2013 Pazartesi

27 Ocak 2013 Pazar

Kağıt Sanatlarında Kağıt Mimarisi ( Ben bayıldım buyrun sizde bakın )


Amsterdam’da yaşayan kağıt sanatçısı Ingrid Siliakus tarafından yapılan bu kağıttan şaheserleri sizlere zevkle sunuyorum. Modern kentin farklı yüzlerini katlamalarla 3 boyuta çıkarak bu çalışma insana çocukluğun masal kitaplarını hatırlatıyor. Katlanarak açılan her bir parça içinde biraz masalsı modern bir kent imgesi gizli diyebiliriz.






 Sanatçı kentin gecesini, gündüzünü ve dinamizmini kağıt sanatıyla anlatmış…
Ben şahsen bayıldım ve saygı duydum muhteşem bir yetenek tek kelimeyle harıka sizlerlede paylaşayım dedımm inşallah begenırsıniz ;))


Ve şunuda söylemeen edemicem ben kagıt sanatında çıgır açan birinin Ingrid Siliakus^ın  erkek oldugunu düşünmüştüm ama o bir bayan ve çok başarılı bir bayan ;) 

Evinizin duvarları çokmu boş diye düşünüyorsunuz ozaman bakın neler yapıyoruz ;)


Odaya bir canlılık bir farklılık katayım, bir değişiklik yapayım ama ne yapayım diye mi düşünüyorsunuz? Resim, tablo ya da fotoğraflar mı koysam ama nasıl bir şekilde koysam diyorsanız, size duvarlarınız için farklı alternatifler ve ilham verici düzenlemeler sunuyorum…
Bir ağaç ve üzerinde çerçeveler odayı dolduruyor, süslüyor ve bambaşkalık katıyor. Bir duvarda çizim ya da el işi koleksiyonuna ne dersiniz?
Eski bir tahta kasa ve bir pencere kapağı, kırık dökük demeyin bunlar son derece hoş ve romantik düzenlemeler…


Bu çerçevenin içi kırılmış, boyası dökülmüş diye düşünmeyin, devir geri dönüşüm devri eskilere güzellik geldi. Size gereken bir parça ip bir iki mandal ve işte duvarlarda harikalar…
Kimileri tabak sever kimileri kumaşlar…Renkler bu durumda çok önemli, iyi kombinasyonlara ve renk kullanımlarına da göz atmanızı tavsiye ederim.







22 Ocak 2013 Salı

Eski kazaklardan puff yapalımmmıı :)

Eski kazaklardan eldiven yapımını paylaşmıştım daha önce şimdi arkadaşlar puf yapmış bende sizinle paylaşayım dedim çocuk  odalarımıza - oturma odalarımıza şık bir tasarım hayal gücünüde birleştiren bayanlar muhteşem tasarımlar çıkaracak eminim  kolay gelsinn  güzell bayanlar ;))






21 Ocak 2013 Pazartesi

Sınıfım için Soba yaptım ;) Nasıl olmuş..

2 haftadır birazdaha fazla olmuş olabılır ama internete gıremedımm paylaşım yapmak için canım arkadaşlarımıda çokkk özledim tabii bu arada ama hiçte boş durmadım sınıffım için etkınlıkler hazırlıyoorum halada cok yogunum paylaşacagım yaptıgım okadar cok sey bırıktıkı teke tek fırdat buldukça paylaşacagımm :) İnternette okadar soba örnegı gordum ama benım bır frkım olsun dedım 3 boyutlu gercege cok yakın kömür sobası yaptum ögrencılerım bayıldı kömürünüde çocuklarla bırlıkte yaptık içine attık içinin resmini çekemedim cam fılm flaşla parlıyor  ıcını göstermıyor :) neyse gene cok konustumm inşallah begenırsınız ;)