1 Mart 2014 Cumartesi

Biraz Agır ve Uzun Oldu ama Geri Dönüşüm Muhteşem olur İNŞALLAH ;)

En son yayınım 11 Nisan ve geçen seneydi Google babamızın çekiliş kampanyama el atmasıyla çekilmem acı ve uzun oldu öncelikle geçen sene bloguma ziyarete gelenler bilir çekiliş kampayası düzenlemiştim ve birsürü güzel arkadaşım desTek vermişlerdi öncelikle onlardan özür dileyerek açıklamak istiyorum google yayın haklarımı aldı ve ban yemiş bulunmaktaydım :( ama ne olduysa 2 haftadır bi bakayım diye siteme girdigimde yeni yayın yapma hakkımı geri kazandıgımı gördüm :) çok sevindim çünki hepinizi çok ÖZLEDİMMMM <3
En kısa zamandada tekrar çekiliş kampayası düzenleyerek hediye vermek istiyorum tabi bi sorun çıkmazsa ve inşallah çıkmaz diyorummmm ve ne yapabilirim arkadaşlarıma ne anlatabilirim geri gelmiştim artık 2 haftadır paylaşım yapmadım,yapamadım..
Nerden başlasam bilemedim derken ilginç tasarım paylaşımlarım aklıma geldi küçük bir araştırma yaparak yeni tasarımlar buldum zevkli ve küçük şeyler olsada hayatımızda yerı olması gereken tasarımlar olarak paylaşıma başlıyorumm tekrar tekrar Hoşgeldim ve Hoşgeldiniz ;)

 Bu yastık benim çok hoşuma gitti eger yalnız yatıyorsanız böyle bir yastıkla yatmak kendimizi yalnız hissetmekten arındırır belki diyorumm ve fikrimi ortaya atmadan edemicem eminim hepinizin aklına gelmiştir resimlere bakınca neden bende yapmayayım evde onlarca gömlek var ve bı okadarda kullanmadıgınız askıda öylece asılı kalan ;) dediginizi duyar gibiyim haklısınız bence gizemli bohça bayanları siz daha güzellerini tasarlarsınız derken şuda aklıma geldi söylemeden edemicem aranızda eşi askerde olan,uzakta olan evli bayanlar vardır sizde eşinizin gömlegini yastık olarak dikip en azından o varmış gibi hissedebilirsiniz onunla uyumanın yerını hiçbirşey dolduramaz ama olsun.. Aramızda böyle arkadaşlarımız varsa eger Rabbim tez zamanda kavuşturması dilegiyle sizleri çok seviyorum-sormak istediginiz ne varsa yoruma tık tık ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorumm Sevgiler..