11 Mart 2014 Salı

Eskimiş Dantelleri Neyapıyoruz Desem?? Kaçımız Degerlendiriyoruz Acaba Bayanlar? ;)

Bugün ne paylaşsam acaba derken  harika mumluklar buldum eminim hepiniz çok begenceksiniz..Hepimizin çeyizinde dantel vardır hepimizin annesi örmüş yada ördürttürmüştür.. Bütün kızlarımızın hatta annelerimiz çeyizlerindekiler dahi biyerlerde durur ya eskimiş sandıklarda ya sagda solda evin biyerlerinde saklanmış bekliyorlardır okadar emek harcanır gözler yorulur eller yorulur örülürken emektir göz nurudur..Şimdi çok kişi kullanmasada ben hala kullanıyorum diyenlerdenim benim için geçmişten anıları taşır eskiyi hatırlatır çok güzellerdir şimdi degerini bilmeyebiliriz ama ben sevin diyorum yada çıkarın saklandıkları yerden hadi gelin mumluk yapalımm...
MALZEMELER: TUTKAL ,DANTEL,BARDAK vs KAVANOZ







Eger sizinde yaptıklarınız ve paylaşmak istedikleriniz varsa yan taraftan sayfamdan yada facebook hesabımdan bana ulaşabilirsiniz teşekkürler sevgiler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorumm Sevgiler..