27 Mayıs 2014 Salı

The Physician – İbni Sina: Hekim


8 yaşındaki Rob Cole normal bir şekilde dünyaya gelmiş sonrasında ise annesinin ölümünü sezgilerini almaya başlar. Farkını varıp fakat engel olmadığı ölüm için çok ızdırap çekmektedir, Bader bir yolunu bulup onu uzun bir yolculuga çıkartır, ufak çapta hokkabazlıklar ve hekimlik alanında değişik yöntemleri öğrendiği bir eğitim zamanı ile geçmektedir bu yolculuk. İlerleyen zamanlardan sonra Cole için bu metodlar sınırlı kalır ve daha zengin bir bilgi birikimine sahip olmayı istemeyi arzular ve yolunu Pers topraklarına çevirir ve görmeyi dilediği kişi tüm doktorların doktoru İbn-İ Sina’dır








Uzun zamandır çok film izledim ama sizlerle paylaşamadım en son izledigim ve çok çok begendigim bir filmi sizlere ısrarla öneriyorum..Filmde müslümanlar,selçuklular,yahudi,hristiyan vs vs dinler anlatılıyor müslümanları baya kötü anlatmışlar diyebilirim ama film olarak bakarsak olaya gerçekten muhteşem bir film izleyenlerin yorumarını bekliyorum sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorumm Sevgiler..