10 Haziran 2014 Salı

HER ÇOCUK ÖZELDİR & TAARE ZAMEEN PAR Fim izle

Her çocuk özledir...İstekleri ,söyledileri,söyleyemdikleri yaşadıkları hayalleri onların koskocaman dünyası vardır... Black filminden sonra bukadar etkilenerek ve sulu göz ben aglayarak film izlemiştim ama bu filmde nefesimi tuttum gözlerimi ayırmadan pür dikkat izlediğim nadir filmler arasındadır.. Beni tanıyan dostlarım bilir sitemde her filmi paylaşmamm ki size film paylaşana kadar okadar abuk subuk film izlerimki takatim kalmaz ama hint filmlerine bi göz gezdirip ve aşıkk oldugum adam varsa Aamir Khansa bu kötüde olsa izlerim ama hicbir kötü filmi yokturki Aamir khanın :) Muhteşem oyuncu kadrosuyla birsürü ödüle layık olan bu filmi sizlere ısrarla tavsiye ederimmmm izleyenlerinde yorum bırakması ufacık tebessüme sebeb olmuyor değıl hanı dostlarım  ;)










Eklemeden geçemeyecimm 2 gun önce dostlarıma disleksi nedir diye sormuştum pek az cevapla çok kişinin bilmedigi bır rahatsızlık oldugu ortaya çıkmıştı disleksi nedir diye merak edenler filmde birebir yaşayacaklar hissedecekler ve anlayacaklardır sevgilerle ...

Hint filmleri arasında kendine özgü bir yer edinen Aamir Khan, bu sefer hem oyuncu hem de yönetmenlik konumunda karşımıza çıkıyor. Filmin imdb puanı 8.3 gibi çok yüksek bir puana sahip olurken sinemalar puanı ise 8.5 gibi çok ciddi bir puan. Yerli yabancı herkes tarafından beğenilenTaare Zameen Par izleyicileri 165 dakika ekran başında tutuyor. . Bu yüzden Bollywood filmleri denince akla ilk gelen isim Aamir Khan’dır.. Taare Zameen Par 2 filmi de çıkınca eklenecek. Yerdeki Küçük Yıldızlar olarak da bilinen bu dram filmi ile bol bol ağlayacaksınız…





2 yorum:

  1. Bir filmden ders çıkartılıyorsa ne kadar güzel ama filmi film diye vakit geçirmek için izliyorsak yanlış...Bu filmde gerçekten ders alınması gereken bir film...Hatta bir öneri daha: Benim Adım KHAN filmi o da güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  2. evet efendimm black ,benım adım khann her biri muhteşemm filmler hepsini izledim ve gerçektenn insann ızledikten sonra kendini sorguuyorr haline şükrediyor yorumunuz için çok teşşekürler sevgiler saygılar...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorumm Sevgiler..