29 Aralık 2012 Cumartesi

House at the End of the Street 2012 [ Sokağın Sonundaki Ev ]

Bu filmi şuan izledim ve izledigim gibi paylaşmayı tercih ettim gerilim ve  korku severler için çok güzel bir film senaryosunun başı ve sonu düzgün olan bir film birde merak uyandırıcı ben izledim çok begendim izlemenizi tavsiye ederim...İyi Seyirler...
Sokağın Sonundaki Ev / House at the End of the Street 2012 ABD,Kanada / Türkçe Altyazılı-
IMDB Puanı: 5.4/10
Tür: Gerilim, Korku, Psikolojik
Yönetmen: Mark Tonderai
Senaryo: David Loucka
Oyuncular: Jennifer Lawrence,
Elisabeth Shue, Max Thieriot
Müzik: Theo Green
Süre: 1 saat 41dakika

Fİlm Özeti ; Sarah ve kızı Elisse, sakin bir kasabada yeni bir hayata başlamak için ev kiralarlar. Hayallerini gerçekleştirdiklerini düşünürken evde bir takım garip olaylar yaşamaya başlanır. 4 yıl önce yan dairedeki küçük kız ailesini katletmiş ve bu katliamdan geriye sadece kızın abisi Ryan kalmıştır. Elisse ile Ryan’ın yakınlaşmaları gerilim dolu olayların da tetikleyicisi olacaktır.
Jennifer Lawrence’ın başrolünde oynadığı ve kendi türünde oldukça beğeni toplayan film, garip olaylar yaşanan bir evdeki korku dolu anları konu ediniyor. 
Frağman için aşagıdaki videoyu izleyiniz...


  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorumm Sevgiler..