20 Aralık 2012 Perşembe

Sevdiğiniz fotoğrafların ışığıyla aydınlanın…

Sevdiğiniz fotoğraflardan abajur yapıp farklı bir atmosfer oluşturmak isterseniz yapmanız gerekenler aşağıda;* 1.Adım:Fotoğrafların asetat üzerine baskılarını alın. Abajur için aynı boyutlarda altı dikey diktörtgene ihtiyacınız var. Fotoğrafları dikey konumda kullanmak isterseniz yatay konumdaki astetata iki fotoğrafı yanyana basın. Fotoğrafları yatay kullanmak istiyorsanız, her bir asetata tek bir fotoğraf basın.*2.Adım:Fotoğrafları ikiye ayırın. Asetatların arkasını kopya kağıdı ile kaplayın.* 3. Adım:Altı dikdörtgenin uzun kenarlarına eşit aralıklarla küçük delikler açın.* 4.Adım:Parçaları bir ip yardımıyla birleştirin. Bunu yaparken kopya kağıdının arka tarafta kalmasına dikkat edin.* 5.Adım:Altı parçayı da birleştirdiyseniz iplerin en üst deliklerden sonrasını eşit uzunlukta bırakacak şekilde kesin.* 6.Adım:Üst ve alt kenarları ince şerit şeklinde kesilimiş bir kartonla kaplayın.* 7.Adım:Abajur tamamlandı. Eğer daha fazla süslemek isterseniz her köşeden aşağıya doğru birer püskül yerleştirebilirsiniz.
[[Not : Yazıcıdanda asetat kagıdına baskı alabılırsınız ]]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorumm Sevgiler..