14 Aralık 2012 Cuma

Bu saklama kutusuna bayılacaksınız veeee gene artık metaryellerden pet şişe :)

Anlatmam gerekırse ben bayıldım ve bunun cok benzerlerını zerzevatcılarda, ucuzluk pazarlarında cok gordum ve fıyatı 30 ila 45 tl cıvarı arası degısıyor ama ben cok baktım nasıl yapılıyor dedım tabıkı satılanlar dırek uretım oldugu ıcın bızde kendımız yapamazmıyız dedım pet şişe faalıyetlerıne bakarken gozume carptı ve gene carpıldım bayıldımmm muhteşem yapmışlar emınım sızde cokk begenıceksınız...
kullanılacak şişenın tırtıklı olmamasına düz olmasına dıkkat edın


öncelikle saklama kabınızın bir kalıbını cıkarmanızı tavsıye ederım bunu kagıtlada yapabılırsınız..Böylece sıze gereklı olan olculerı kolayca cıkarmıs yanlıs yapmadan yapmıs olursunuz

 Kırtasıyeden alacagımız 4-5 tl lık delgecle kestıgımız sısenın 4 kısmını delıp sonrada ıstegımız renk ıple resımde gordugunuz gıbı dıkıyoruz ıstersenız kendınızde tıgla orebılırsınız..Ben özellıkle tıgla orulmus ornek buldum sıze.. 


 Bu ornekte pek grunmesede 3lu trabzanla alt tabanla yan tabanları birleştirmişler cok basıt aslında sız okumadan yapacaksınız buna emınım :)




 5 adet eşit genışlik ve ende kesılen pılastık sıselerı resımde gordugunuz gibi tıgla örerek  birleştiriniz






 yazmaktan parmaklarım yoruldu ama buna deger bayanlar harıka bır saklama kutusu ornegı verdım sıze yapanlar benımle paylaşabılırmı sımdıden kolay gelsın :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorumm Sevgiler..